Največji slovenski open air rock koncert v Sloveniji Rock Otočec, letos že sedmi po vrsti, je dosegel velik uspeh. Festival je letos organiziral ljubljanski Zavod K6/4 v soorganizaciji z izkušeno novomeško ekipo. Organizacijsko sodelovanje je obrodilo razširitev festivala tako z glasbenega in organizacijskega vidika kot iz vidika števila ter zadovoljstva obiskovalcev. V treh dneh je festival obiskalo 13
obiskovalcev. Dogajanje je letos potekalo kar na štirih prizoriščih imenovanih: Main Stage (z največjo strešno odrsko konstrukcijo v Sloveniji), Kerozin Stage, Turntable Arena in Art Stage. Številne dodatne aktivnosti, delavnice in dogajanja so skupaj z glasbenim dogajanjem izpolnile moto letošnjega festivala, da ena oseba ne more videti vsega.
Festival je odlikoval predvsem odlični glasbeni program, ki je letos zaobjel širok glasbeni spekter različnih žanrov, kot tudi različnih narodnosti in glasbenih tradicij. Zelo očitna je bila tudi aktivistična nota nekaterih skupin, ki intenzivno širijo antimilitaristično in protimperialistično zavedanje (Chumbawamba, Ozomatli, Fishbone, Elvis Jackson)
Petkov glasbeni program je bil obarvan malce bolj metalsko, tako so na svoj račun prišli ljubitelji heavy metala z odlično uigranimi Nemci Primal Fear in legendarnim prvim pevcem Iron Maiden Paulom Di Annom. Iz programa je izstopala ameriška skupina Fishbone z enim najboljših nastopov v živo kar jih je mogoče videti ta trenutek.
Sobotni program je požel ekstremno navdušenje obiskovalcev, ki jih je presenetil nastop divjih ameriškim aktivistov Ozomatli, ki so vzpostavili odličen kontakt s publiko, ki je navdušena skakala v ritmih salse zlite z hiphopom. Domači zvezdniki Elvis Jackson so se povsem zasluženo postavili ob bok skupinam svetovnega formata s svojo glasbo in predvsem z izvrstnim obvladovanjem prostora velikega odra ter graditvijo atmosfere. Profesionalci Chumbawamba so poleg hita Tubthumping odigrali še številne glasbeno in sporočilno odlične komade. Vrhunec večera pa je bil vsekakor nastop finske čelo-rock skupine Apocalyptica, kvartet klasično izučenih čelistov tokrat z bobnarjem, ki so v globoki glasbeno dramatični izkušnji odigrali nekaj orkestrskih priredb Metallice in številne svoje odlične nove lastne produkcije. Medtem ko se je dogajanje na glavnem odru počasi zaključevalo, se je šele zares začel razvnemati drum`n`bass program na Turntable Areni, ki je gostila didžeja in producenta svetovnega formata Adama F-a iz Velike Britanije ter prav tako odličnega A-Sidesa.
Nedeljski program je nudil ex-jugo klasike od Električnega Orgazma, avtorja ponarodelega hita z refrenom »Igrala je rock cela Jugoslavija« in legendarnih Partibrejkersov, ki so izjemno navdušili občinstvo. Predvsem pa smo slišali morda enega od najboljših skupin letošnjega Rock Otočca britanske StereoMC`s, z unikatno plesno glasbo in estravagantnim nastopom.
Med glasbenimi skupinami, ki so bile izbrane na predizborih Mladi za Rock Otočec, se je najbolj izkazala slovenska skupina Fortaste, ki prejme praktično nagrado organizatorja.
Ob programu na glavnem odru se je vzporedno odvijal še program na Kerozin Stageu z odličnimi skupinami, ki še veliko obetajo in so poželi veliko in konstantno pozornost publike. Na Trurntable areni pa se je vsak večer preveseil v plesno jutro z glasbenimi sodelavci Kluba K4. Za utrujene pa so se v nočnem času na Art Stageu vrteli filmi.
Ob odličnem glasbenem programu je festival nudil široko paleto dodatnih brezplačnih aktivnosti, od delavnic, športnih aktivnosti, masažnega in tatoo studija, nogometa v blatu, nastopi gledaliških in impro skupin ter faik kontesta. Organizirano je bilo tudi popoldansko kopanje ter panoramski poleti, tako da obiskovalcem res ni bilo dolgčas. Letos tudi razširjena gostinska ponudba z različnimi vrstami hrane in koktejl barom.
Tako se je letos Rock Otočec razširil v raj na štirih prizoriščih, nakazal smernice za prihodnji razvoj, ki nakazujejo da lahko naslednje leto lahko pričakujemo še večji največji open air v Sloveniji
obiskovalcev. Dogajanje je letos potekalo kar na štirih prizoriščih imenovanih: Main Stage (z največjo strešno odrsko konstrukcijo v Sloveniji), Kerozin Stage, Turntable Arena in Art Stage. Številne dodatne aktivnosti, delavnice in dogajanja so skupaj z glasbenim dogajanjem izpolnile moto letošnjega festivala, da ena oseba ne more videti vsega.
Festival je odlikoval predvsem odlični glasbeni program, ki je letos zaobjel širok glasbeni spekter različnih žanrov, kot tudi različnih narodnosti in glasbenih tradicij. Zelo očitna je bila tudi aktivistična nota nekaterih skupin, ki intenzivno širijo antimilitaristično in protimperialistično zavedanje (Chumbawamba, Ozomatli, Fishbone, Elvis Jackson)
Petkov glasbeni program je bil obarvan malce bolj metalsko, tako so na svoj račun prišli ljubitelji heavy metala z odlično uigranimi Nemci Primal Fear in legendarnim prvim pevcem Iron Maiden Paulom Di Annom. Iz programa je izstopala ameriška skupina Fishbone z enim najboljših nastopov v živo kar jih je mogoče videti ta trenutek.
Sobotni program je požel ekstremno navdušenje obiskovalcev, ki jih je presenetil nastop divjih ameriškim aktivistov Ozomatli, ki so vzpostavili odličen kontakt s publiko, ki je navdušena skakala v ritmih salse zlite z hiphopom. Domači zvezdniki Elvis Jackson so se povsem zasluženo postavili ob bok skupinam svetovnega formata s svojo glasbo in predvsem z izvrstnim obvladovanjem prostora velikega odra ter graditvijo atmosfere. Profesionalci Chumbawamba so poleg hita Tubthumping odigrali še številne glasbeno in sporočilno odlične komade. Vrhunec večera pa je bil vsekakor nastop finske čelo-rock skupine Apocalyptica, kvartet klasično izučenih čelistov tokrat z bobnarjem, ki so v globoki glasbeno dramatični izkušnji odigrali nekaj orkestrskih priredb Metallice in številne svoje odlične nove lastne produkcije. Medtem ko se je dogajanje na glavnem odru počasi zaključevalo, se je šele zares začel razvnemati drum`n`bass program na Turntable Areni, ki je gostila didžeja in producenta svetovnega formata Adama F-a iz Velike Britanije ter prav tako odličnega A-Sidesa.
Nedeljski program je nudil ex-jugo klasike od Električnega Orgazma, avtorja ponarodelega hita z refrenom »Igrala je rock cela Jugoslavija« in legendarnih Partibrejkersov, ki so izjemno navdušili občinstvo. Predvsem pa smo slišali morda enega od najboljših skupin letošnjega Rock Otočca britanske StereoMC`s, z unikatno plesno glasbo in estravagantnim nastopom.
Med glasbenimi skupinami, ki so bile izbrane na predizborih Mladi za Rock Otočec, se je najbolj izkazala slovenska skupina Fortaste, ki prejme praktično nagrado organizatorja.
Ob programu na glavnem odru se je vzporedno odvijal še program na Kerozin Stageu z odličnimi skupinami, ki še veliko obetajo in so poželi veliko in konstantno pozornost publike. Na Trurntable areni pa se je vsak večer preveseil v plesno jutro z glasbenimi sodelavci Kluba K4. Za utrujene pa so se v nočnem času na Art Stageu vrteli filmi.
Ob odličnem glasbenem programu je festival nudil široko paleto dodatnih brezplačnih aktivnosti, od delavnic, športnih aktivnosti, masažnega in tatoo studija, nogometa v blatu, nastopi gledaliških in impro skupin ter faik kontesta. Organizirano je bilo tudi popoldansko kopanje ter panoramski poleti, tako da obiskovalcem res ni bilo dolgčas. Letos tudi razširjena gostinska ponudba z različnimi vrstami hrane in koktejl barom.
Tako se je letos Rock Otočec razširil v raj na štirih prizoriščih, nakazal smernice za prihodnji razvoj, ki nakazujejo da lahko naslednje leto lahko pričakujemo še večji največji open air v Sloveniji