Uroš Umek je nedvomno največje ime slovenske klubske scene in eden izmed redkih svetovno znanih didžejev, ki je uspel doseči zvezdniški status. V tujini velja za »botra cvetoče slovenske klubske scene«, kličejo pa ga kar »fotr«. Njegov status je primerljiv z najresnejšimi akterji plesne scene.
Ostaja največji slovenski glasbeni izvozni artikel po skupini Laibach, saj se je elegantno se je izognil »nemiselnemu nabijanju«, kot se marsikdaj na žalost še vedno razumeva tehno in odbija marsikaterega »clubberja«. Najbolj opevana poteza je bila, ko je s tremi gramofoni in mešalno mizo v 7
minut pod imenom Torture Chamber Volume 2 namešal 28 zelo raznolikih plesnih hitov in tako še bolj zabrisal mejo med tehnom in housom. Rdeča nit miksa je univerzalni funk, specifičen zvok, ki je Umeka ponesel v orbito svetovno znanih glasbenih imen. Njegova zadnja izdani izdelek pa je kompilacijski miks Timewarp
4, na katerega je vključil trike, ki jih je bilo doslej možno sproducirati le z uporabo računalniških orodij (Protools). Umeku je to uspelo analogno, na treh gramofonih.
Umek pa se odlično znajde tudi na producentskem stolčku. Vodilni svetovni DJ-evski trendseterji že več kot pol desetletja redno in z veseljem vrtijo njegove stvaritve – v tem času je izdal že vsaj 6
(šestdeset!) plošč, kajpak vinilnih, vse za tuji trg. Kar je prav gotovo rekorden dosežek.
Letos je Umek pod okvirom svoje založbe Recycled Loops izdal Nastićeve remikse izbranih komadov, ki so v času obstoja izšli pod dotično založbo. Album je bil uspešno predstavljen tudi ob vstopu Slovenije v Evropsko unijo na mega večeru Eurora.