Sasha si je mesto med elitnimi didžeji priboril s talentom in svojevrstnim pristopom, ker zna iz glasbe narediti več. Spreminja dobre komade v boljše in odlične komade v vrhunske, vse pa podpiše s svojim tipičnim slogom. Črpa iz vseh sfer elektronske glasbe, preliva trance, liquid groove in deep house, po potrebi poseže celo po progresivi in bolj hipnotičnih ritmih. Sasha razume sožitje trenutka in melodije, s tem pa privlači in vzburja množice na plesišču. Ve, da dober didžej prebere ljudi, pred katerimi nastopa, odkrije njihove želje, se potem z glasbo dotakne njihovih izkušenj in jih odpelje na potovanje ritma. Sasha je mojster množic, kar potrjuje tudi izjemno število njegovih oboževalcev po vsem svetu.
Z elektronsko glasbo se je spoznaval v britanskih klubih in se navdušil nad njeno sproščenostjo in dostopnostjo. »Dimni efekti, stroboskopske luči, vsi plešejo kot da so v transu, nosijo trakove v laseh in smeške na majicah. Definitivno je celotna scena takrat imela veliko bolj sproščen odnos kot pop glasba,« pove Sasha s spomini na začetke elektronske glasbe. V sodelovanju na prostovoljnih didžej nastopih po raznih klubih, si je Sasha nabiral izkušnje, ki so ga pripeljale do pridobitve rezidenčnega statusa v klubu Shelly"s. In že takrat je Sasha izstopal iz kalupa. Ko so vsi ostali didžeji vrteli ameriški house, je bil njegov stil veliko bolj sproščen in navdušujoč, prežet z italijanskim housom, klavirskimi inserti in acapella komadi za povrhnjico. Sledila je rezidenca v klubu Renaissance, kjer je Sasha spoznal Johna Digweeda, s komer je zacementiral sodelovanje pod imenom "Northern Exposure", ki ga je popeljalo na turnejo po petih kontinentih. Skupaj sta izdala tudi tri albume, ki so se prodali v milijonski nakladi. Sasha je postal zvezda, a v resnici ostal le sramežljiv didžej iz Anglije. »Vedno sem bil navajen hoditi v iste klube, kjer smo ga žurali. Potem pa so kar naenkrat pričeli k meni hoditi vsi ti ljudje. In pač nisem zelo vešč v socialnih situacijah, kjer sem postavljen pod žaromete. Recimo, kadar spoznavam nove ljudi in je treba malce poklepetati. V tem sem resnično slab,« z nasmehom komentira Sasha.
Zadnjo fazo prestopov je oznanilo delovanje v sklopu Global Undergrounda, kamor se je Sasha vrnil tudi za izdajo aktualnega albuma "Involver", kolaža plesnih mojstrovin, kjer je med drugim remiksal komade Ulricha Schnaussa, Felixa da Housecata in Unklea, zanj pa je bilo dovoljenje imenovanih didžejev tudi potrdilo, da je njegovo delo sprejeto in spoštovano. Novi projekt je postal produkt raziskovanja in preizkušanja, redefinicija kreativnega procesa, skozi katerega je uspel ustvariti kreativni zvok in nove forme didžejanja. Sasha je pri nastanku albuma poleg klasičnih DJ orodij, plošč, gramofonov in mešalke, uporabil tudi t.i. ABBELTON live, ki s tehniko spreminjanja oz. urejanja glasbe v živo vsak set spremeniti v edinstveni izdelek, skoraj enako kot pri »live« nastopu. »Vse to je odlična glasba, le da sem jo sedaj predstavil tako, kot si jo zamišljam jaz. Poleg tega pa s tem projektom tudi vračam na sceno komade, ki smo jih poznali pred dvema ali tremi leti in bili nad njimi navdušeni,« pove Sasha. Kritiki so se strinjali – to je bila najbolj impresivna kompilacija leta, Sashi pa le motivacija za še dodatno prilagoditev razvoju tehnologije in potrebam občinstva.