Začel je z vrtenjem house glasbe. Ritem pa mu je dodajal neapeljski pogled na elektronsko glasbo, ki je veljal za tršega in daleč stran od bolj komercialnih, progresivnih in trance stilov, in prav dobrega za izgradnjo svoje techno utrdbe.. Z rednim vrtenjem se je kmalu znašel v klubih kot so »La Boccaria« pred 2 do 3 tisočimi obiskovalci, kot tudi na različnih svetovnih klubskih destinacijah kot so : Azija, Južno Amerika, ZDA in Avstralija. S široko zbirko produkcijskih plošč in rednimi gostovanji si je Marco Carola v zadnjem desetletju prislužil naziv najbolj vplivnega italijanskega izvajalca techna.
V začetku 9
-ih so v Neapelj prihajali DJ-i kot so Robert Hood in Billy Nasty, ravno, ko je Marco začel izboljševati svoj stil in zvok v nekaj odmevajočega in podobnega stilom prihajajočim iz osi Detroit- Berlin. Skupaj z enako mislečimi prijatelji, kot so Gaetano Parisio, Davide Squillace, Random Noize in ostalimi neapeljskimi obiskovalci zabav in DJ-i, ki so vneto iskali nekaj novega v klubski glasbi, se je začela transformacija Marca Carole in ga obrnila proti technu.. Techno je ponudil popolnoma novo vizijo, saj se je zlata doba italijanskega-house gibanja približevala koncu.
Leta 95 postane prvi neapeljski techno producent, z svojim singlom »Man Train«. V njegovi državi ni bilo nobene resnične možnosti za prodajo lastne glasbe na založbah, zato se je zaradi nujnosti rodil Design na katerem je singel tudi izdal., in ga tudi v celotni nakladi prodal
S toliko posnete glasbe iz njegovega samo-uveljavljenega studia je Carola kmalu ustanovil še založbo »1,
«, da bi predstavil svoj minimal techno in druge stile v 1
serijah, ki so bile izdane v striktno omejenem številu po 1
kopij na izdajo. Tako kot pri življenjskih izkušnjah, je Carola hotel potegniti črto pod dogodkom in se premakniti naprej. Leta 1998 je imel Neapelj le malo ponuditi ambicioznemu DJ-u, zato se je zaradi želje po doživetju sveta preselil v Frankfurt v Nemčijo, kjer je zaznal nove prihajajoče poti v svoji karieri.
V Frankfurtu je Carola lahko ustvarjal glasbo v bolj sintetičnem okolju, ravno tako pa so njegovi nastopi v tujini postali lažji zaradi boljših letalskih povezav. Z vrtenjem svojega sodobnega stila na 3 gramofonih, se je Carola kmalu znašel ob boku svetovni DJ eliti in postal pomembna zvezda techno klubskih večerov od Londona do Tokija.
V začetku leta 2
1 se je Carola po dveh letih iz Frankfurta preselil v London in v oktobru tistega leta pokazal svojo vizijo sodobne elektronske glasbe z izdanim drugim albumom (prvi je bil zbirka izdaj založbe »1,
) z imenom »Open System«. Z miksom različnih stilov- kombinacije in fuzije počasnejših ritmov, elektronike usmerjene v break bite, melodičnih linij in ekspetimentalnih aranžmajev skupaj z organskimi zvoki je Carola dokazal, da mu tudi drugačna glasbena tipografija ni tuja. V priznanje tega je nemška Groove magazine album proglasila za album leta.