Dejstvo je, da brez Joeyja Beltrama plesna glasba ne bi zaslužila pridevnika inovativna. Kaj sploh povedati o tem mojstru techna, česar še ne vemo? Njegov doprinos je skorajda nemogoče okarakterizirati, ravno zaradi njegove plodovitosti in raznolikosti. Nikoli ni pripadal neki določeni veji elektronike in prav s to neodvisnostjo je očaral vse, ki so mu sledili in mu sledijo še danes. Čeprav prihaja iz Queensa v New Yorku, se zaveda svoje unikatnosti in se ne šteje za del newyorškega gibanja. Njegove produkcije izražajo vse tisto, kar mu v določenem trenutku pride na misel, stvari ki jih vidi, občuti, pozna...njegova glasba je polna subtilnih podtonov, ki nam dajo misliti in ki jih lahko srečamo le pri starih mačkih ameriškega techna.
Joey se je že v obdobju odraščanja proslavil kot izjemen grafitar. Če se po naključju znajdete v New Yorku: nekatere njegove stvaritve je še vedno možno najti, podpisane z nadimkom 'Poes'. Želja po umetniškem izražanju ga do današnjih dni ni zapustila, le način je zamenjal - za glasbo. Pri rosnih dvanajstih je prvič stopil za gramofone in še pred svojo polnoletnostjo izdal prvi single, v davnih osemdesetih letih prejšnjega tisočletja, kar nekaj let prej, preden se je njegov sotrpin iz Detroita Jeff Mills resno lotil lastne produkcije. Vendar pa za svoj pravi preboj 'krivi' pogodbo s famozno belgijsko založbo R & S, kjer sta izšla hita Vortex in Mentasm, pa tudi nepozabni Energy Flash, s katerim se je Joey leta 199
v trenutku proslavil po vsem svetu.
Kljub vse bolj natrpanemu dj urniku se je Joey ves čas vztrajno posvečal produciranju hita za hitom, še posebej smo si ga lahko zapomnili po EP-jih, izdanih na TRESOR RECORDS iz Berlina (Gameform, Metro, Ball Park...), ki si jih še danes požvižgava vsak pravi techno oboževalec. Nikakor pa ne smemo pozabiti niti večnega, z acid zvoki navdahnjenega Forklift-a na legendarni NOVA MUTE, izdanega pod imenom JB3. Pravzaprav je med toliko megauspešnicami težko najti največjo, prav vse so na nek način pomagale izoblikovati današnjo techno sceno in jih še danes zavrti marsikateri dj.
Joeyjev zadnji dolgometražni album (The Rising Sun) Joey sam brez lažne skromnosti navaja kot svoj najboljši izdelek: vsebuje namreč prav tisto svežino techno glasbe, ki je zadnja leta skorajda ni moč več najti. Brez najmanjšega dvoma je gospod Beltram eden od tistih pravih očetov techna, katerega bi bilo greh zamuditi na naših tleh. Dolgo smo ga čakali, sedaj je tu: en in edini JOEY BELTRAM, prvič v Sloveniji, v idiličnem okolju Zelenega gaja...za vse, ki pogrešajo tisti pravi techno, pa tudi za tiste, ki bi ga šele radi spoznali.