Festival HAIP tokrat ponuja na basih in bolj resnih ter zahtevnejših glasbenih ekskurzih temelječ klubski večer bioresonančnih frekvenc in žive improvizirane elektronske glasbe, predstavitev sveže dubstep produkcije ter nepozaben večer, v katerem bo slišati vse od »strictly« dubstep godbe do »wonky« svaštarnic ter »laser bass« novotarij!
Paul Prudence – posebni gost večera – je umetnik in realnočasovni vizualni performer, ki ga zanimajo zlasti načini, kako je mogoče zvok, prostor in obliko sinestetično združiti v eno. V Štirkini kleti bo predstavil realnočasovni video performans z naslovom Nenaslovljen [bioakustični fenomen] - video raziskavo zvočno aktiviranih bioloških dogodkov, natančneje razvijajočih se morfogenetskih celičnih bitij, ki rastejo v odzivu na zvočne vibracije. Potopljene v svoj zvočni habitat, plazme fluktuirajo, kromosomske figure pa odmevajo in se delijo v skladu z lastnimi bioresonančnimi frekvencami. Zvok se neposredno prevaja v vizualno gradivo z uporabo metod realnočasovne algoritmične zvočne analize, kakršni sta zaznavanje ritma in hitra Fourierjeva (frekvenčna) analiza, in metod neposrednega prevajanja generativnih zvočnih preslikav v vizualno obliko s pomočjo OSC-transmisije (OSC: Open Sound Control).
Octex (Jernej Marušič) – eden najbolj profiliranih in mednarodno priznanih slovenskih producentov elektronske glasbe – se giblje nekje med klubom in avantgardo. Njegov prvenec Idei Lahesna (Tehnika, 2002) mnogi uvrščajo med najboljše dub-tehno albume, medtem ko je z drugim, Variations (rx-tx, 2005), pokazal željo po tem, da meje tega zvoka prestavi v globlje in bolj eksperimentalne vode, kar nadaljuje tudi s tretjim albumom Every Sound Tells a Story (rx-tx, 2009), s katerim se bo v obliki performansa v živo predstavil na zaključnem klubskem večeru Festivala HAIP.
Dot (Nataša Muševič) je producentka elektronske glasbe (predvsem dubstepa), pevka, didžejka, performerka in tonska tehnica. Skupaj s Subeeno (Sabino Plamenovo) je soustanoviteljica neodvisne dubstep glasbene založbe Imminent Recordings, ki je v svojih letih delovanja producirala 5 glasbenih izdaj na vinilkah in mp3-jih (ter eno digitalno) in bila prva dubstep založba v zgodovini, ki sta jo vodili 2 glasbeni producentki. Na Immigrant Recordings so poleg njune produkcije izšli remiksi londonskih dubstep producentov Cyrusa (Kiss FM, Rinse FM) in Elementala (HotFlush, Runtime) ter Wagawagajev EP Goodbye Greens. Kmalu bo izšel Natašin prvi CD-album, in sicer pri Read Write Music, ki s to izdajo v Sloveniji prvič odpira vrata prav na festivalu HAIP.
Krunch it!! kot serija dogodkov z bazo v ljubljanskem Klubu K4 prinaša v prostor svežino in zvokovno neodvisno selekcijo, ki jo najlaže opišemo kot eklektično mešanico različnih basovskih godb, osnovanih na dubstepu. Če so prejšnjo sezono širili obzorja in iskali enakomisleče astronavte, ki s(m)o se tekom sezone izgubljali in obenem najdevali v globinah basa in nepredvidljivih žanrskih odmikih, se bodo v drugem delu nadejali zelo dobro odmerjenih doz hrustljavih beatov in globokih basov. Krovna ekipa – uveljavljena vsestranska glasbenika, didžeja in perfomerja Bassick (JAMirko & Pier iz kolektiva RDYO DJs), Sunneh ter Freeverse iz kolektiva Synaptic – ostaja enaka, vendar oborožena z novimi (starimi) somišljeniki.